8 Φεβρουαρίου 2016

Ερώτηση προς τον αρμόδιο Υπουργό από την Μαρία Αντωνίου και τρεις ακόμη Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας “Πρωτοφανής ολιγωρία και ανεπίτρεπτη ανοργανωσιά από το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας για τα τεράστια κενά σε διδακτικό προσωπικό στα Σχολεία”

Τα τεράστια κενά που παρατηρούνται σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία επισημαίνουν με Ερώτηση που κατέθεσαν στον αρμόδιο Υπουργό οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, Μαρία Αντωνίου, Μάξιμος Χαρακόπουλος, Άννα Καραμανλή και Κώστας Γκιουλέκας.

Στην Ερώτησή τους αναφέρουν ότι “το έντονο πρόβλημα
φάνηκε με το «καλημέρα», καθώς ήταν πολλά τα σχολεία που χρειάστηκαν εβδομάδες ή και μήνες για να ξεκινήσουν κανονικά τη λειτουργία τους, ενώ σε πολλά ακόμη σχολεία εξακολουθούν να υφίσταται λειτουργικά κενά”, σημειώνοντας παράλληλα πως “οι ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό που παρατηρούνται σε Γυμνάσια και Λύκεια, 5 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς,ξεπερνούν τις 1.000 σε καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων, ενώ την ίδια ώρα υπάρχουν πάνω από 2.500  κενά εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση”.


Όπως τονίζεται στην Ερώτηση από τους Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, “κύρια αιτία των σοβαρών δυσλειτουργιών που παρουσιάζει φέτος η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι η πρωτοφανής ολιγωρία και η ανεπίτρεπτη ανοργανωσιά που έχει επιδείξει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας”.


Ακολουθεί η Ερώτηση

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΘΕΜΑ: ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Η φετινή σχολική χρονιά από την έναρξή της χαρακτηρίζεται από πρωτόγνωρα κενά σε διδακτικό προσωπικό. Το έντονο πρόβλημα φάνηκε με το «καλημέρα», καθώς ήταν πολλά τα σχολεία που χρειάστηκαν εβδομάδες ή και μήνες για να ξεκινήσουν κανονικά τη λειτουργία τους, ενώ σε πολλά ακόμη σχολεία εξακολουθούν να υφίσταται λειτουργικά κενά.   
Οι ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό που παρατηρούνται σε Γυμνάσια και Λύκεια, 5 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς,ξεπερνούν τις 1.000 σε καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων, ενώ την ίδια ώρα υπάρχουν πάνω από 2.500  κενά εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Όπως προκύπτει από καταγγελίες εκπαιδευτικών, κύρια αιτία των σοβαρών δυσλειτουργιών που παρουσιάζει φέτος η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι η πρωτοφανής ολιγωρία και η ανεπίτρεπτη ανοργανωσιά που έχει επιδείξει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας. Φαίνεται, μάλιστα, ο κύριος όγκος των εκπαιδευτικών να έφθασε στα σχολεία ύστερα από δύο μήνες από την έναρξη του έτους. Όπως είναι φυσικό η ανεπίτρεπτη αυτή κατάσταση συνεπάγεται χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες, προς ζημίαν των μαθητών, αλλά και την ταλαιπωρία χιλιάδων εκπαιδευτικών.
Οι εξαγγελίες του υπουργείου Παιδείας, που εμφανίζεται σταθερά καθησυχαστικό προς τους φορείς των εκπαιδευτικών αλλά και προς τους γονείς που βλέπουν τους μήνες να περνούν χωρίς να αποκαθίσταται η φυσιολογική εκπαιδευτική διαδικασία, μένουν μετέωρες, αν και οδεύουμε ταχέως ήδη στο δεύτερο ήμισυ του εκπαιδευτικού έτους. Ιδιαίτερα, διατυπώνονται καταγγελίες για ελλείψεις εκπαιδευτικών κυρίως στα Μουσικά σχολεία και στην εκπαίδευση της Ειδικής Αγωγής.
Με δεδομένα:
α)τη δέσμευση του υπουργού ότι τα κενά αυτά θα είχαν καλυφθεί εντός του Νοεμβρίου και
β) ότι σε λιγότερο από τέσσερεις μήνες ξεκινούν οι πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1.     Πόσα είναι αυτή την περίοδο τα υφιστάμενα κενά σε εκπαιδευτικούς στην Α/θμια και τη Δ/θμια εκπαίδευση;
2.     Ποιές ειδικότητες εκπαιδευτικών αφορούν και σε ποιούς τύπους σχολικών μονάδων (Καλλιτεχνικά, Μουσικά, Ειδικής Αγωγής κλπ) υφίστανται;
3.     Ποιοί είναι οι λόγοι που εφέτος παρουσιάστηκαν τόσο τραγικές καθυστερήσεις στην κάλυψη των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση;
4.     Ποια μέτρα προτίθεσθε να λάβετε ώστε να μην επαναληφθεί το τραγικό φαινόμενο των κενών θέσεων διδασκαλίας στα σχολεία;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου