7 Ιουλίου 2013

Εκλογή της Μ. Αντωνίου στην Εκτελεστική Γραμματεία της Ν.Δ., στην 1η θέση μεταξύ των γυναικών

Στην Εκτελεστική Γραμματεία της Ν.Δ εξελέγη σήμερα, μετά από ψηφοφορία η Μαρία Αντωνίου.
Η κ. Αντωνίου εξελέγη στην 1η θέση μεταξύ των γυναικών και στην 5η θέση συνολικά.

Μετά την εκλογή της η κ. Αντωνίου δήλωσε:
« Η εμπιστοσύνη των μελών της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ., που με εξέλεξαν στην Εκτελεστική Γραμματεία του Κόμματος και μάλιστα στην 1η θέση των γυναικών, αποτελεί για μένα μεγάλη τιμή και ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη.
Τους ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου και τους διαβεβαιώνω
, ότι θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για να φανώ αντάξεια  της εμπιστοσύνης τους.
Στο μυαλό μου ήταν και παραμένουν τα προβλήματα των συμπολιτών μου και του τόπου μου, της Καστοριάς, για τα οποία θα συνεχίσω να δίνω καθημερινά τη μάχη για την επίλυσή τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου