13 Μαΐου 2016

“Επιφυλακτικότητα και ανησυχίες της Μαρίας Αντωνίου για την διατήρηση των δρομολογίων της άγονης αεροπορικής γραμμής Καστοριάς παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου”

Απάντηση και διαβεβαίωση ότι “η νέα Σύμβαση για την εκμετάλλευση της αεροπορικής γραμμής Αθήνας-Κοζάνης-Καστοριάς, στις οποίες έχει επιβληθεί υποχρέωση παροχής δημόσιας υπηρεσίας, ισχύει από 1-5-2015 μέχρι 31-8-2018”, δίνει ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης διά μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής
Αεροπορίας, σε Ερώτηση που είχε καταθέσει πρόσφατα η Μαρία Αντωνίου, σχετικά με τις φήμες που υπήρχαν για κατάργηση άγονων γραμμών.

Στην απάντηση όμως επισημαίνεται περιέργως ότι “προετοιμάζεται άμεσα, προκειμένου να αποσταλεί στην ευρωπαϊκή επιτροπή προς έγκριση και δημοσίευση η νέα επιβολή υποχρεώσεων καθώς και η σχετική πρόσκληση υποβολής προσφορών για την εκμετάλλευση των άγονων γραμμών λαμβάνοντας υπόψη τα νέα οικονομικά δεδομένα, τα οποία επιβάλλουν ανασχεδιασμό των υποχρεώσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας και των όρων εκμετάλλευσης των γραμμών αυτών”.
Σχολιάζοντας τα παραπάνω η Μαρία Αντωνίου και προκειμένου να μη βρεθούμε όπως είπε για μία ακόμη φορά προ δυσάρεστων εκπλήξεων, εξέφρασε εκ νέου την επιφυλακτικότητά της και τις ανησυχίες της, αναφορικά με την διατήρηση του αριθμού των δρομολογίων και την διατήρηση της γραμμής ενώ παράλληλα επισήμανε ότι στο πλαίσιο της επιβολής του ανασχεδιασμού αυτού δεν θα πρέπει να καταστεί η Καστοριά, από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, το εύκολο θύμα και ο αδύναμος κρίκος της υπόθεσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου