31 Δεκεμβρίου 2014

Δήλωση Μαρίας Αντωνίου για τις εκλογές στις 25 Ιανουαρίου 2015.

Από τον Ιούνιο του 2012, όταν τα αεροπλάνα έφερναν κρυφά ευρώ για την λειτουργία των Ελληνικών τραπεζών, και η χώρα μας βρισκόταν στην κόψη του ξυραφιού, μέχρι σήμερα, οι Ελληνίδες και οι Έλληνες έκαναν την μεγαλύτερη προσπάθεια που έκανε ποτέ, οποιαδήποτε κοινωνία και οποιαδήποτε οικονομία.

Μια προσπάθεια που είχε και άδικα και σκληρά μέτρα. Στην διάρκεια της οποίας έγιναν και λάθη και παραλείψεις.

Μια προσπάθεια που όμως έκανε το καράβι να στρίψει και που οδήγησε τη χώρα να σταθεί ξανά στα πόδια της.

Μέχρι που η ανίερη συμμαχία ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αποφάσισε να τα τινάξει όλα στον αέρα.

Μετέτρεψαν την πολιτική ζωή σε «κάτω παρτάλι». Με απίθανες «καταγγελίες» για δωροδοκίες και εκβιασμούς έστησαν ένα βρώμικο κυνήγι μαγισσών.
Και τελικά τα κατάφεραν. Οδήγησαν τη χώρα σε εκλογές.

Τώρα όμως κανείς δεν μπορεί να δηλώνει αθώος, ανύποπτος ή αμέτοχος.
Τώρα ο καθένας πρέπει να κάνει το χρέος του, χωρίς αυταπάτες και μεμψιμοιρίες.

Σε ότι με αφορά, συνεχίζω τον αγώνα που ξεκίνησα το 2012 και διεκδικώ ξανά την ψήφο των συμπατριωτών μου.

Δύναμη μου, μοναδική μου δύναμη είναι η εμπιστοσύνη των ανθρώπων της Καστοριάς.

Δεν μπήκα στην πολιτική ούτε για να χτίσω καριέρα ούτε για να αλλάζω θέσεις σαν τα πουκάμισα.

Μοναδική μου επιδίωξη, ήταν και παραμένει να συμβάλλω με τις δυνάμεις μου, στην επίλυση των μικρών και μεγάλων προβλημάτων του τόπου μου και των συμπολιτών μου


Αυτό έκανα και αυτό θα συνεχίσω να κάνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου