Ακολουθεί το κείμενο της ομιλίας
Κύριε
Πρόεδρε,
Κυρίες
και κύριοι συνάδελφοι,
Επιτρέψτε
μου, πριν αναφερθώ στο νομοσχέδιο που συζητάμε,
να
καταγγείλω ενώπιον του σώματος, την επίθεση του συναδέλφου της Χρυσής Αυγής,
Παναγιώταρου, εναντίον μου.
Ενεργώντας,
ως κοινός τραμπούκος και επικεφαλής αφιονισμένων ταγμάτων εφόδου της Χρυσής
Αυγής, με εξύβρισε, με προπηλάκισε
και
μετά γεμάτος ενθουσιασμό, εξέδωσε ανακοίνωση, γεμάτη μισογυνισμό και μιλούσε
για…τακούνια.
Θέλω
και ενώπιον σας να τους πω ότι ΔΕΝ τους φοβάμαι.
Σε
ότι με αφορά έκαναν λάθος στον παραλήπτη.
Αν
νομίζουν, ότι θα δειλιάσουμε, μπροστά σε χούλιγκανς, που φοράνε την προβιά του
δήθεν ιδεολόγου, κοπιάζουν άδικα.
Και
επειδή τον άκουσα να μιλάει για «προδότες πολιτικούς», για οικογενειοκρατία και
δολοπλοκίες, καλύτερα να κοιτάξει το κόμμα του.
Εκεί
θα βρει εύκολα τέτοια παραδείγματα.
Και
για να επιστρέψω, στο νομοσχέδιο που συζητάμε, είναι λογικό να το καταψηφίζει η
Χρυσή Αυγή,
αφού
λόγω ιδεών και συμπεριφοράς, θα κόβονταν όλοι, στο μάθημα της Δημοκρατικής
Αγωγής, που εισάγεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα, του νέου Λυκείου.
Ταυτόχρονα,
δεν είναι τυχαίο, που το καταψηφίζει ο άλλος πόλος, του διδύμου, της σύγχρονης,
Ελληνικής παρακμής, ο ΣΥΡΙΖΑ.
Δεν
είναι άλλωστε η πρώτη φορά, που οι ψήφοι της Χρυσής Αυγής και του ΣΥΡΙΖΑ, βρίσκονται
στην ίδια κάλπη.
Και
για να περάσω στην ουσία του σχεδίου νόμου που συζητάμε.
Θέλουμε
να δημιουργήσουμε ένα λύκειο που να μην είναι χώρος προπαρασκευής για το
πανεπιστήμιο.
Να
αποκτήσει επιτέλους το λύκειο έναν αυτοτελή εκπαιδευτικό χαρακτήρα.
Να
αποδεσμευθεί από τις εξετάσεις, για την είσοδο στα ΑΕΙ.
Και
βέβαια μειώνοντας, τον αριθμό των εξεταζόμενων μαθημάτων, να σταματήσει το
λύκειο, να είναι εξεταστικό κέντρο.
Ταυτόχρονα,
με το ότι θα προσμετράται, ο βαθμός των ενδοσχολικών εξετάσεων αναβαθμίζεται
και ο ρόλος του εκπαιδευτικού,
ενώ
με ρυθμίσεις, όπως η Τράπεζα Θεμάτων, διασφαλίζεται η ενιαία αντιμετώπιση, των
μαθητών σε όλη τη χώρα.
Τι
ακούσαμε από την άλλη πλευρά;
Ότι
το νομοσχέδιο είναι ταξικό και ενισχύει τους πλούσιους και τα ιδιωτικά σχολεία.
Λέτε
τα ίδια εδώ και σαράντα χρόνια.
Και
όλα αυτά τα χρόνια, αυτοί που εισάγονται στα ΑΕΙ, προέρχονται στην πολύ μεγάλη
πλειοψηφία, από τα Δημόσια σχολεία και από τα φτωχότερα οικονομικά στρώματα.
Η
θεωρία σας έχει καταρρεύσει προ πολλού. Επιτέλους, μέχρι πότε θα βλέπετε το
δάχτυλο.
Εκτός
αν κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια.
Και
βέβαια ακούσαμε και την κλασσική πλέον κορώνα, περί κατάργησης του σχετικού
νόμου, αν ο ΣΥΡΙΖΑ, έλθει στην κυβέρνηση.
Επιτέλους,
δεν έχετε βαρεθεί να καταργείτε. Φτάνει, πια το εμπεδώσαμε. Είστε μάστορες στη
διάλυση, το καταλάβαμε.
Έχετε,
να συνεισφέρετε κάποια θετική πρόταση;
Σας
άκουσα να μιλάτε, για ένα άλλο μοντέλο, το οποίο όμως το κρατάτε πεισματικά
κρυφό.
Γιατί
άραγε;
Για
να μην το ματιάσουμε;
Θα
σας πω εγώ το γιατί. Γιατί δεν έχετε.
Γιατί ακόμα λειτουργείται με ακτιβιστικές λογικές και ιδεοληψίες.
Δεν
υποστήριξα, ότι η συγκεκριμένη μεταρρύθμιση, δεν μπορεί να έχει παραλείψεις ή
και λάθη που όταν φανούν στην εφαρμογή της, θα διορθωθούν.
Αλλά
εδώ είστε. Βοηθήστε να αλλάξουν, αν μπορείτε.
Αλλά
δεν το μπορείτε ούτε το θέλετε.
Και
γιατί δεν έχετε πρόταση αλλά και γιατί είστε δέσμιοι της καταστροφολογίας σας.
Έχετε
επενδύσει στα κλειστά σχολεία.
Μόλις
προχθές, ο εισηγητής σας, πριν ακόμα αποφασίσει η ΟΛΜΕ, καλούσε τους μαθητές
και τους φοιτητές να αγκαλιάσουν τις κινητοποιήσεις των καθηγητών.
Που
ακόμα δεν είχαν αποφασιστεί.
Δεν
διστάζετε να βάζετε μπροστά στα επικοινωνιακά σας παιγνίδια τους μικρούς μαθητές
και τους φοιτητές, για τους οποίους υποτίθεται ενδιαφέρεστε.
Μπροστά
στο πρόσκαιρο επικοινωνιακό όφελος, θυσιάζετε αυτό που δήθεν επικαλείστε, την
Παιδεία και τη μόρφωση.
Ποια
παιδεία και ποια μόρφωση με κλειστά σχολεία και Πανεπιστήμια;
Συμπεριφέρεστε,
ως χομπίστες μπαχαλάκηδες.
Ονειρεύεστε
ένα καυτό φθινόπωρο, βάζοντας, μπουρλότο στην εκπαιδευτική ομαλότητα ζητώντας
εδώ και τώρα κλειστά σχολεία και πανεπιστήμια.
Αλλά
επειδή είστε δέσμιοι της καταστροφολογίας, το πιο πιθανό είναι ότι θα
καταλήξετε τα θύματα της.
Γιατί
ενώ μιλάτε για το λύκειο, αγνοείται ένα από τα πιο απλά μαθήματα της λαϊκής
σοφίας.
«Όποιος
σκάβει το λάκκο του αλλουνού, πέφτει ο ίδιος μέσα»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου