18 Απριλίου 2012

Όταν πήρα την απόφαση να είμαι υποψήφια βουλευτής

Όταν πήρα την απόφαση να είμαι υποψήφια βουλευτής, προσωπική μου φιλοδοξία ήταν πάνω από όλα να αγωνιστώ και να ταυτιστώ με τις σημαντικές αλλαγές που έχει ανάγκη ο τόπος μας. 
Δεν είμαι ούτε μάγος της επικοινωνίας, ούτε προσπαθώ να παραπλανήσω κανέναν.
Είμαι μια αγωνίστρια της ζωής. Δεν εμφανίστηκα ξαφνικά μπροστά σας. Δεν αλλάζω θέσεις και ιδέες σαν πουκάμισα.
Ζω στην καθημερινότητα του τόπου μας, και όχι σε εικονική πραγματικότητα με προβολείς και φώτα.
Σας ζητώ, να πιστέψετε, όχι μόνο στις δικές μου δυνατότητες.
Σας ζητώ κυρίως να πιστέψετε στις δικές σας.
Εγώ, μπορώ να σας δώσω μία μόνο υπόσχεση.
Δεν θα σας προδώσω ποτέ.
Και θα είμαι πάντα υπερήφανη, που δώσαμε μαζί αυτόν τον αγώνα.
Δείτε, διαβάστε, ακούστε τι λέω, τι έχω κάνει και στις 6 Μαΐου κάνετε κατά τη συνείδηση σας ότι θεωρείτε καλό για την Πατρίδα. Καλό βόλι!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου